Krepšelis
Susisiekite

Skambinkite

+370 630 09966

Rašykite

[email protected]

Garantinis aptarnavimas

Mes prekiaujame patikrintų ir aukščiausios kokybės gaminius galinčių pateikti gamintojų prekėmis. Visos prekės yra originalios, naujos, kokybiškos, atitinkančios Europos Sąjungos reikalaujamus standartus ir turi gamintojų suteikiamą garantiją. Jeigu vis dėlto pirkėjas įsigijo nekokybišką prekę, naudojimo metu atsirado pakitimų, daiktas sugedo ir neveikia ir pan., tuomet pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
1. Reikalauti pardavėjo pašalinti trūkumus pagal sutartą terminą.
2. Nepavykstant pašalinti trūkumų, pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.
3. Pagal susitarimą pirkėjui sutinkant - sumažinti prekės kainą.
4. Susitarus ir suderinus su pardavėju, pirkėjas gali pats pašalinti trūkumus ir reikalauti pardavėjo pagal pateiktus įrodančius dokumentus padengti išlaidas.
5. Pirkėjas gali atsisakyti nekokybiškos prekės ir reikalauti grąžinti pinigus.

Prekės keičiamos, grąžinamos pirkėjui pateikus pirkimo sąskaitą, prekių pirkimo - pardavimo kvitą arba kitus pirkimo faktą įrodančius dokumentus. Jeigu pirkėjas neturi pirkimą įrodančių dokumentų, prekės bus keičiamos, grąžinamos ar remontuojamos tik tuo atveju, jei pardavėjas sutiks.
Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.